Rejestracja
 




Specjalista ds. Obsługi Klienta

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą:

  • udzielanie informacji technicznych klientom (hurtownie elektroinstalacyjne, instalatorzy, projektanci, architekci)
  • przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją
  • budowanie relacji handlowych z pozyskanymi klientami
  • przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji

      Wymagania stawiane kandydatom:

      • wykształcenie min. średnie techniczne (preferowane o profilu elektrycznym )
      • doświadczenie w pracy związanej z obsługą klientów
      • praktyczna wiedza z obszaru elektryki, elektrotechniki
      • bardzo dobra znajomość MS Excel
      • samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
      • znajomość systemu SAP (jako dodatkowy atut)
      • znajomość języka angielskiego (jako dodatkowy atut)

      Nasza oferta

      Oferujemy stanowiska pracy na różnych poziomach odpowiedzialności, w międzynarodowym oraz innowacyjnym otoczeniu, w zespołach o wysokiej motywacji. Zapewniamy przyjazne środowisko pracy, atrakcyjne i sprawiedliwe wynagrodzenie oraz szkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne.

      Zgłoś swoją kandydaturę!

      TWeź przyszłość w swoje ręce i przekonaj nas do siebie. Prześlij swoje cv w prosty sposób, korzystając z naszego firmowego systemu do aplikowania. Skorzystaj z możliwości aplikowania online, wystarczy 10 minut!
      Jeśli masz dodatkowe pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji.